Helgen so far..

Håhå jaja, vad har hänt sen i torsdags tro? Inget speciellt faktiskt :) Jobbade hela torsdagen på Intersport och när jag kom hem lagade jag och Henrik kebab i pitabröd och myste framför tv:n bara :) Jag somnade runt 22.00 redan framför någon film och pratade i sömnen hej vildt.. Hade sätt mig upp i ren panik och sagt: Jag måste ha BH på mig, vart är min BH? ... Och sen hade jag sagt att det stog en gubbe i hallen med förlängningssladd.. Hmm, fråga mig inte ens.. Vet inte vad jag yrar om längre, händer varje natt nu för tiden.. Skumt :P

Igår tog vi oss en härlig sovmorgon och runt 16.00 kom Robin till Åmål. Han och Henrik åkte och handlade medans jag packa iordning och sen kom dom upp till mig när dom var klara.. Strax efter det åkte vi mot Bengtsfors :) Gjorde  inget speciellt igår.. Kim och Robin åkte till Uddevalla och festade medans jag och älsklingen stannade kvar hemma hos dom och tog det lugnt :) Köpte hem mat och kollade på IDOL, första SAW-filmen och P.S i love you.. Men jag somnade rätt snabbt när jag kollade på sista filmen så jag kröp ner i bäddsoffan och sov istället :) Vid 05.30 kom Kim och Robin tillbaka och då var det dags för mig att prata i sömnen igen.. Hade vändt mig om och skrattat och sa till Henrik att hans fot såg rolig ut.. Asså, jag får ju ge mig nu! hahah..







Idag vet jag inte vad vi ska hitta på.. Bara jag och Kim som är vakna än så länge så vi får väl se vad som händer när dom andra slår upp ögonen också ;P Jag är fortfarande genomförkyld och nu har hostan börjat smygit sig på mig också.. Förstår inte vart allt snor kommer ifrån? Blir ju aldrig frisk :(

HA EN FIN LÖRDAG ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0