Matlagning

Dagen har rullat på bra, har fått mina små ärenden gjort på stan och efter jag handlat mat så ställde jag mig framför spisen och började med maten :) Blandade ihop en gryta med sweet and sour-sås och hade diverse grönsaker i och hade ris till det. Smakade mycket bra måste jag erkänna ;P Och mjölk till, det är något jag saknat att dricka faktiskt. Och jaa, det är röd mjölk som gäller ;) 





Nu är jag så mätt (och trött) så jag ska krypa ner under täcket brevid älsklingen och kika på tv.. Kanske sova lite middag t.om? Känner mig faktiskt lite trött, var ju uppe 06.30 idag redan så.. Och ikväll, vad händer då? Emelie, är det Friskis? Ska du dit? Hör av dig om du ser detta ;P

PUSS PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Wihooo...ikväll blir det friskis, kul att du ska med..=)

2010-10-11 @ 17:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0