Min lediga dag

Idag är jag ledig ;D Och vad gör man inte på sin lediga dag än att gå upp kl 06.45 för att tvätta? I do ;P Det gick faktiskt riktigt bra att gå upp så tidigt för jag var knappt trött, trots att Henrik låg kvar och snosade i sängen :) Men runt 07.30 steg han också upp och då bunkra jag upp med massa frukost som vi gottade oss i :) Då hade jag redan slängt i 4 maskiner tvätt som var i fullgång. När Henrik kilade bort till körskolan gick jag ner och hängde den nyrena tvätten på tork :)




Nu är jag äntligen färdig med tvätten, har precis diskat så nu ska jag fixa iordning mig och sedan blir det lunch hos mamma och pappa :) Mysigt! Henrik kom precis tillbaka men ska åka med 1-bussen till Bengtsfors så då går jag samtdigit som han :) Så nu drar jag igång min lediga dag ;)

PUSS & KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0