Sunny sunday

Haft en bra helg? Det har verkligen jag haft :) Igår jobbade jag ju och det var full rulle så tiden gick jättefort :) När jag hade slutat så cyklade jag hem till mamma och pappa och åt lunch, sedan åkte jag hem och myste med Skrållan och packade och vid 19.00 tog jag bussen till Bengtsfors :) Träffade Henrik, Kim, Robin och Anders :) Drack några glas vin med tog det lugnt :) Var hemma hos bröderna Rådén och vi somnade ganska tidigt faktiskt.. Vaknade tidigt idag också, pigga och glada :) 09.20 åkte jag tillbaka till Åmål eftersom det var dags för träning idag :) Och det var jätteroligt och svettigt ;) Är äntligen igång med träningen igen efter 2 veckor (har ju varit sjuk), så nu blir det träning på allvar igen :)

Har inte tagit några kort i helgen men tog massor på dom fina höstlöven idag :) Det är fint ute nu, speciellt när solen skiner! Och idag har jag på mig min nya och fina vita vinterjacka :) I love it !!










Fina höstkort va? :) Nu ska jag duscha och sedan äta kvällsmat.. Funderar på att gå och kolla på dansgruppen som är klockan 20.00 ikväll. Är ju premiär för den nya vuxengruppen som ska dansa disco ;D Lite nyfiken är jag allt måste jag säga :) Men jag får se sen, missar ju Ensam mamma söker isåfall :P

PUSS & KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0