Tisdagen - check

Sådär ja, då var denna jobbdagen över :P Klockan bara rann iväg när jag jobbade på Intersport och helt plötsligt var det stängning.. Hem och byta om till träningskläder och äta lite kvällsmat, iväg till danslokalen och ha 1 och en halvtimmes träning med mina tjejer i Studentcompaniet :) Gick bra och det var mycket roligt (som vanligt)

Nu är jag hemma och har precis duschat och ätit en halv paprika. Såg att den liknade ett hjärta till slut så tänkte ta ett sött kort på Skrållan och mig. Men hon var med fokuserad på paprikan än att titta i kameran så jag misslyckades, haha..





Nu blir det Paradise Hotel och sedan är det god natt för min del :) Jobba imorgon också så det är bäst att få lite skönhetssömn. Måste ju vara pigg så jag kommer ut på min långpromenad innan jobbet också ;P

PUSS SÖTNOSAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0