Härlig onsdag

Då är snart onsdagen slut och den har varit helt underbar :) Började dagen med en liten date med vaktmästaren eftersom det blev stopp i avloppet igår när jag duschade. Men det visade sig att avloppet bara var fullproppat med mitt hår så det gick att fixa fort :) Skönt det! Det var inte mysigt med 1 decimeter vatten i hela badrummet måste jag säga :P



När han hade gått så gick jag till banken och fixade med lite räkningar, tog en tur till apoteket, la min "nya" trasiga mobil på postlådan och skickade iväg den på lagning, lunchade hemma hos mamma och pappa och sedan kom mina brorsdöttrar :) Vi ritade, myste framför Tom&Jerry, lekte kurragömma och planerade in ett pyjamasparty inom kort ;P Älskar mina favorittjejer Bella och Joline







Klockan 17.00 var det dags för dagens höjdpunkt! Förra året när jag fyllde 20år (i december) så fick jag ett presentkort på nack/ryggmassage och ansiktsbenhandling. Har faktiskt aldrig varit på något liknande och detta var absolut inte sista gången! Tro mig, det var det bästa och mest avslappnande jag varit med om! Helt underbart och Maria var också helt underbar :) Så nu vet jag vad som kommer stå som prio 1 på min önskelista i vinter :)




Nu är jag hemma och är lite småseg faktiskt. Ska ta mig en dusch alldeles strax :) Vill dock inte tvätta bort alla goa krämer och oljor jag har på kroppen :) Men en dusch är ett måste så så får det bli! Förresten, har dator nu igen :) Inte min dock för den är fortfarande krashad. Snälla Sofia W lånar ut sin så länge - Tack Fia!



PUSS PÅ ER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0