Hej mina vänner

Igår när Henrik och Robin hade vaknat till liv kom Henriks mamma och hämta oss och vi åkte med ut till Henrik.. Väl där så klipptes han av hans fina syster Jenny.. Sen var han med och jobbade en stund med sin pappa och då kröp jag ner under täcket i hans underbara säng och sov ett bra tag.. Var mycket skönt och det behövdes för jag mådde inge bra alls.. Har så ont i bihålorna :( Nåja, när jag hade sussat klar och Henrik jobbat färdigt så blev det lite kvällsmat och lek med busungarna Lova och Hilma :) Runt 20.00 åkte vi tillbaka hem till Kim och Robin :)



Kvällen igår blev jättelugn.. Jag mådde piss rent ut sagt! Måste haft hög feber för jag hade värk i hela kroppen och orkade varken titta eller blunda.. Men jag kröp ner i Robins säng och somnade trots att dom spelade hög musik och tjötade.. Så trött var jag :P På natten nångång kom Henrik och väckte mig och vi gick och la oss i bäddsoffan och somnade om :) 08.30 ringde klockan imorse och det var bara för mig att stiga upp det. Pussade älsklingen hej då och sen kilade jag bort till Konsum för att fylla på busskortet och köpte en LOKA! 09.20 rullade jag med bussen hem mot Åmål igen :)




När jag kom fram till Åmål gick jag av hos mamma och pappa där det blev kaffe och smörgås till frukost :) Kikade på tv hela förmiddan med älskade syster och sen käkade vi tacos till lunch :) Vid 14.30 åkte jag och Skrållan hem till oss, jag tog på mig lite mer kläder och traska bort till danslokalen för att kolla på dagens MTV/street träning. Var ju självklart inte med själv för att jag verkligen inte är frisk än :( Tråkigt men sant.. Verkar aldrig bli bättre, baah !!





Nu ligger jag nerbäddad hemma i min säng med mitt gosiga täcke och kollar på Svenska New York-fruar vilket är ganska så underhållande ^^

PUSS PÅ ER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0