B&J

Var till ICA och handlade hem massa gottit till kylskåpet :) Så nu har jag god frukost som väntar på mig imorgon :) Nu är jag även nyduschad och insmörjd och krypit ner i myskläderna :) Tofflorna är på och nu väntar jag bara på att det ska mörkna ute så ja kan tända ljus i hela lägenheten :) Och bara för att jag är så trött och hängig så köpte jag med Ben&Jerrys förut.. Jaa, jag ska faktiskt unna mig det ikväll ;) Är väldigt svag för chokladglass! Hade det gått så hade jag kunnat levt på det till frukost, middag och kvällsmat. Så gott är det ;)






Bara för att jag ska mysa så mycket ikväll så ska jag passa på att diska lite innan filmen börjar :) Går en thriller4an som början 21.00 som jag tänkte ge en chans om jag inte hinner somna innan ;P 88 minutes heter den och jag kikade precis på trailern. Den verkade faktiskt inte fy skam, lite spännande så där ;P Hoppas den är bra!

SÖNDAGSMYS ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

2010-09-06 @ 13:59:04
Postat av: Sofia

2010-09-06 @ 13:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0