Emilia i ett nötskal

Tråkigt det var att titta på förut, bara sprätte i benen :P Men det var ett klokt beslut för nu kan jag koncentrera mig på att bli fullt frisk och sedan köra fullt ös medvetslös ;)




När jag kom hem så har jag inte gjort nånting speciellt. Förtom att jag fått det konstaterat att jag är ett jävla klantarsel :P Tidigare idag ringde jag till Tele2 för att beställa mer kanaler till min box, har ju inte haft mer än 1an, 2an, 4an och 6an innan.. Så tyckte att det var dags nu efter ungefär 2 år i denna lägenheten. Men när jag ringde sa han så snäll tillbaka: "Men 3an, 5an och Animalplanet ska ingå i din hyra! Ring imorgon igen så ska vi hjälpa dig med en ordentlig felsökning".. Så när jag kom hem provade jag allt möjligt, gjorde kanalsökningar, drog ut alla sladdar och sätte i igen och det bästa av allt - jag vände på kortet! Och vips så hade jag 3an, 5an och Animalplanet. Hahahah, så jag har alltså haft kortet upp och ner under ca. 2 års tid och inte haft någon aning om detta. Jisses, det är så typiskt mig !! Så nu är jag GLAD att jag har mina favvokanaler 3an och 5an :D hahaha..



Kollar just nu på Mamma Mia 3an och är nyduschad :D Gladare än nånsin :D

KLAAANT !!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahahaha....så typiskt dej Millan. Men gött att du har dom kanalerna nu då, synd bara att de tog 2 år liksom..hehe. Puss

2010-09-13 @ 09:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0