Freeedag

Idag steg jag och Henrik upp 05.30 för att åka med bussen till Åmål 05.55! TRÖTTA och slitna gick vi och la oss igen hemma hos mig.. Men jag fick inte mer än en timmes sömn innan jag var tvungen att gå upp igen. För klockan 09.00 tränade jag och Christer nämligen ;P Eftersom båda är sjuklingar så tog vi det väldigt lugnt.. Men det gick bara bra :)





När vi hade tränat klart kila jag bort och handlade mat, slängde i massa maskiner tvätt och när jag kom hem igen väckte jag Henrik som fortfarande låg och sov :) Han är på körskolan nu och jag har precis hängt upp tvätt och duschat :) Blir en tur på stan en sväng sedan för våran del för att handla lite saker :) Kommer bli en bra dag :)

PUSSAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0