Fruktsallad

God morgon allihopa, sovit gott? Jag somnade jätteskönt i Robins säng i natt och väcktes av Henrik som frågade vad jag ville ha för nybakat bröd från Bageriet. Då var klockan alltså runt 05.00 och Henrik och Kim skulle handla frukost ^^ Men dom kom tillbaka rätt snabbt och det var tyvärr stängt för att det var söndag :( Men men, vi bäddade ner oss igen och somnade :) 08.30 ringde klockan idag, jag steg upp och sminkade mig lite snabbt och drog bort till Konsum. Där fyllde jag på mitt busskort och köpte fruktsallad  :) En blandning med olika meloner, apelsin, ananas och vindruvor. Smakar mycket bra :) Men mätt kommer jag inte bli så jag går av hos mamma och pappa och äter en bamsefrukost istället :)







första stoppet blir hos mina kära föräldrar för frukost :) Ska bli mysigt att få träffa min fina syster som är hemma också :)

PUSSAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0