God morgon solstrålar

Igår började jag kolla på IDOL tv4play, men det bara laggade så jag struntade i det. När jag precis lagt mig och skulle stänga av tv:n såg jag att det precis började reprisen av IDOL.. Vad är oddsen liksom :P Så jag började kolla men somnade kanske 10 minuter in i programmet så jag missade hela ändå. Bra jobbat Emilia ;) Men men, var nog lika bra så jag fick en extra timmes sömn :)

Imorse vid 07.00 ringde det på dörren. Det var Henrik som kom och överraskade mig :) Blir alltid lika förvånad.. Gosi :) Han kröp ner brevid mig och jag somnade om i en och en halv timme innan jag steg upp. Nu har jag precis ätit frukost och ska göra mig iordning. Sminka mig och locka håret lite :) Sov med flätor i natt nämligen!




PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0