Hallon & banan

För att sammanfatta dagen kort så kan jag inte säga mer än att den har varit jättebra :) Det gick kanonbra jobbet och hade att göra hela tiden :) Det kom massor med varor som vi packat upp :) Så dagen har bara flygit iväg ;) När jag slutade kl 18.00 var jag jättetrött så jag gick hem och har bara stosat runt i lägenheten nu på kvällen och plockat lite och kollat på tv :) Lugn och skön kväll med andra ord!

Tänkte även dela med mig av mitt "kvällsmatmys" som jag precis ätit ;D


Varma hallon


Mosar i en banan


Mosa, mosa, blanda, blanda


Bästa av allt - ÄTA UPP DET!


Skrapa helst upp så mycket som möjligt också ;)

Det är godare än vad det ser ut, tro mig ;P Nu ska jag ta mig en snabbdusch och sedan krypa ner under täcket! Fullspäckad dag imorgon, hej och hå!

SOV SÅ SÖTT ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men uuu..haha. Det ser ju ut som en sörja bara ju..hehe. Hade nog kört med gröt eller fil till, och utan att mosa...prova de vet ja...fick du ett tips också..=)))

2010-09-07 @ 09:32:39
Postat av: EMILIA

Hahah, men det ÄR godare än vad det ser ut som skrev jag ju :D I know, i know.. men jag hade varken havregryn eller fil hemma så man tager vad man haver ;D Pusss!

2010-09-07 @ 10:06:09
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0