Härlig kväll

Blev endast 30 minuters promenad nu ikväll men det räckte gott och väl.. Blev anfådd direkt och kände va tjock i halsen jag var. Men men, det var mycket skönt att komma ut iallafall :) Är faktiskt väldigt mysigt med hösten ändå, så fint med alla gula och röda löv på träden :)







När jag hade gått min lilla tur gick jag in till mamma och pappa :) Där blev det kaffe (yes !!) och knäckebrödsmackor :) Kollade på Biggest loser och när det var slut färgade mamma håret på mig :) När färgen fortfarande satt i körde mamma hem mig, så nu är jag hemma och har precis duschat och sköljt ur färgen :) Ser ut att bli bra.. Mörkbrun som vanligt ;) I like!





Kollar på "Lite Sällskap" nu, fan va roligt det är :D

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0