Hej mina vänner!

Dåligt med uppdatering, i know.. Men här får ni ett låångt inlägg med massa kort från i helgen ;)

Lite mer kort från i fredags, Döörty Dancing dag 1:
















Lördag,
Döörty Dancing dag 2 började kanonbra! Jag, Manuela och Emelie åkte ut till Karlberg runt 16.00 och satte igång med hår och smink direkt. När klockan var 19.00 drog showen igång och det var ännu högre stämning än fredagen :D Alla var laddade till tusen och publiken likaså! Var så sjukt kul att dansa och när det var slut stod Emelies lag som värda segrare! Dom var klockrena :D När det var slut åkte vi till HC och bjöds på en jättegod buffé, längesen jag åt så god mat :D Det hölls tal, vi skrattade, hade alllsång och det var riktigt, riktigt trevligt! Vi dansade hela kvällen och när det stängde 02.00 drog jag med några till XO för en jävla efterfest :D Sofia, Ove, Daniel och Dermote var inte sämre dom utan hängde också med och var inte därifrån förens framåt 04.00.. Det var helt galet :P Vi fick ta vad vi ville i baren och vi dansade hela kvällen. Alex var hemma och hälsade på så han drog också med på efterfesten, det var kul att träffa den dåren :D Jag hade noll tidsuppfattning och helt plötsligt var klockan 06.30 :O Då var det dags att dra hem och sova tyckte jag :P


















Men det blev inte många timmars sömn.. 12.00 vaknade jag av sms från Manuela som undrade vart jag var nånstans (?) Juste ja, vi hade ju lovat Sofia att komma och städa på Karlberg.. Jag ringde och väckte Emelie och vi tog cyklen bort pigga och glada.. Hahah, men det var kul :D BÄSTA HELGEN PÅ VÄLDIGT, VÄLDIGT LÄNGE !! Sitter bara och ler när jag tänker på det :D

När jag kom hem igen så la jag mig och sov och på kvällen kom älsklingen hit. Och vi myste precis hela kvällen ♥ Igår så jobbade jag på Intersport 10.30-18.00 och när jag kom hem gick jag och Henrik och handlade mat. Blev majskolvar till kvällsmat igår.. Mycket gott :)

Just nu är Henrik på körskolan och jag ligger fortfarande i sängen och slappar. Ska snart gå upp och göra mig iordning litegrann tänkte jag. Han glömde mobilen här så jag får ju inte tag på honom :/ Älskling, vill du ha lunch?

PUSSAR ♥


Kommentarer
Postat av: mami

oj,oj,oj,sicken fest ha ha ha:)) en stor eloge till DIG och alla andra för superbra underhållning ni bjöd oss i publiken på!

PUSS

2010-09-28 @ 11:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0