Hej på er

I natt var det en hemsk natt för min del. Drömde mardrömmar! Eller det var en mardröm som fortsätte hela natten, var som en enda lång skräckfilm.. Först började jag drömma att jag blev jagad av en hund inne i en galleria typ som var virussmittad eller något och när jag kom ut ur affären så stog det människor som var inkedjade i sina egna trädgårdar.. Och dom stog bara och stirrade på mig som psykon med massa bölder överallt, dom var också smittade.. Och jag bara sprang runt och försökte gömma mig för hunden som jagade mig.. För om man blev biten av den så blev man smittad.. Nått i den stilen! Iallafall, jag vaknade med hjärtklappning och visste inte riktigt om jag var vaken så jag ringde Henrik direkt och han lyckades lugna ner mig lite. Sen gick jag upp och drack ett glas nyponsoppa och gick och la mig igen.. Somnade om och började drömma vidade på samma dröm !! Men då var även min syster med.. Jag försökte skydda henne så jag drog upp ett kors på en kyrkogård som var gjort av stål typ.. Och det smög jag med och styckade folk i ryggen på, för att vi inte skulle bli bitna.. Asså, det var helt sjukt! Finns hur mycket mer som helst att berätta, skulle kunna skriva en hel bok om det här eller göra en skräckfilm! Det var så hemskt :( Så jag mådde jättekonstigt när jag vaknade imorse.. Drömmer alltid konstigt eller mardrömmar när jag sover ensam. Så den risken tar jag inte idag - behöver älsklingen brevid mig :)

Idag har jag även jobbat på Intersport 10.30-18.00 :) Gick jättebra! Det var verkligen rock´n´roll idag, jisses va mycket att göra :) Men det var bara skoj, allt gick i ett och dagen bara försvann upp i rök ;P 

Nu är jag hemma och ska strax äta en äggmacka till kvällsmat :) Snart är det IDOL och efter det tar jag nog den sena bussen till Bengtsfors hem till Kim och Robin där älsklingen är.. Vågar inte sova själv :(

PUSSAR ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Den drömmen verkade inge vidare alls, Usch! Hemskt va sjukt man kan drömma asså. Sov Brevid henrik så du slipper detta Millan..=). Man behöver sin skönhetssömn, hehe.

2010-09-30 @ 07:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0