Helt slut

En och en halvtimmes jätterolig träning :D Svettigt, roliga danser, bästa Emelie och kluriga steg :) Just the way i like it ;) Längtar som vanligt redan till nästa söndag då det är träning igen :)

Efter träningen cyklade jag med Manuela hem.. Skivan krånglade förra veckan till min dansgrupp så vi fick göra om det idag och nu funkade det mycket bättre ;) Finally :D Så fick jag chansen att träffa söta Dino och Milou också :)




Nu är jag hemma hos mamma och pappa och har precis tryckt i mig en stor potion med lax i sås, bulgur och en jättegod sallad. Nu är jag mätt vill jag lova !! Och helt slut.. Var som om luften gick ur mig, blev verkligen huur hängig som helst.. Så nu ska jag cykla ner till ICA för att handla hem lite till mitt tomma kylskåp, hem och ta en lång och varm dusch, på med myskläder och tofflor och kramas med Skrållan hela kvällen :) Låter som ett riktigt bra avslut på denna mysiga söndag :) Eller hur? :)



CIAO ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0