KUUUUL

Talar nog för alla i Döörty Dancing-gänget när jag skriver att det var grymt kul ikväll :D Och detta var bara början! Ribban ligger högt för alla var riktigt duktiga! Kommer bli tufft detta ;D Är jättestolt över Christer och Malin som gjorde ett toppenjobb nu ikväll.. IMORGON KÖR VI !!!

Liten sneakpeak på vad som komma skall ;P






Nu har jag precis duschat och är fortfarande uppe i varv och inte trött för fem öre.. Även fast jag vart uppe sedan 07.00 imorse och vart i gång hela dagen med träning - jobb - träning! Men det var så fruktansvärt kul nu på kvällen så det tar en stund att lugna ner sig till viloläge tror ja ;P Men ska ändå lägga mig alldeles strax och få lite skönhetssömn för imorgon händer det många roligheter :D Malin hämtar upp mig 10.00 imorgon för att åka och ha genrep på scenen.. Jihooo !!

Så nu säger vi god natt och sov gott tycker jag :D

PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0