Mysig onsdag

Igår fick jag besöka av min fina pojkvän Henrik efter att jag hade avklarat ett träningspass med mina tjejer i Studentcompaniet :) Han hade köpt med lite mat så vi tog oss en dusch och sen gjorde vi iordning kvällsmaten :) Kollade på film och kramades hela kvällen.. Saknat min babe!

Vi somnade runt 02.00 men jag var inte speciellt trött imorse när kl ringde 07.30.. Hade självklart varit mycket goare att ligga kramas och bli omhållen av Henrik men det var bara att stiga upp :) Dags för näst sista träningen med Malin och Christer inför Döörty Dancing ;D Gick kanonbra! PD kom även dit och fotade oss och intervjuade oss. Tur jag sminkade mig lite imorse för jag hade tänkt skippa det.. Men jag visste nog det innerst inne att tidningen skulle komma ;D

Efter träningen gick jag hem och väckte älsklingen.. Jag fixade frukost som vi käkade innan han skulle iväg på körlektion :) Jag drog på mig joggingskorna och tog följe med han bort till körskolan och sedan fortsätte jag på en liten powerwalk :) Varit riktigt härligt väder idag måste jag säga!

Efter min promenix fick det bli en snabbdusch och sedan traska jag bort till Intersport för att prova disco-byxorna som jag och Christer får uppsydda tills helgen :D Blir nog bra det här ;D

Just nu gör jag och Henrik ingenting alls. Ätit mat och slappat framför tv:n.. Vi somnade t.om framför något dåligt program och Henrik ligger fortfarande och snosar :) Ska gå och pussa på han nu och försöka få lite liv i han :) Fick ett sms förut att det är träning ikväll kl 21.00 för oss danslärare inför helgen :) Kanske hinna med en fika innan dess? Älskling jag är kaffesugen!



JAG ÄLSKAR DIG ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0