Naglar

Har inte gjort nånting vettigt alls idag, bara sovit och kollat på tv! Men förut var jag så rastlös så jag klev ur sängen och fixade iordning mina naglar. Det blev faktiskt bättre än vad jag trodde :) Superbra med mallar för nu blev det jämt och fint :) Nöjd!


Först ett ljusrosa lack


På med klistermallarna


Måla vita toppar


Genomskilnigt lack också och sen färdigt :)



Fint för att ha gjort det själva va? :))

Nu ska jag hoppa i mysbyxorna och gå till affären och handla hem något gott. Idag får det bli gurk-morotsstavar och dipp :) Kan ju inte unna mig glass varje kväll bara för att jag är sjuk ;)

PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Madde

aha, dom sa de på sjukhuset nån gång minns ja att inget under 38,5 e feber, fast tyckte också de lät konstigt för de beror ju på va man ligger på annars, o om du brukar ligga ovanligt lågt så e de ju det! usch men krya iaf :)

2010-09-15 @ 19:48:43
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Skit snyggt! och om man tänker på hur dina naglar brukar va målade så va ju detta faktiskt mer än skit snyggt, hehe. Hoppas du mår bättre idag, puss

2010-09-16 @ 08:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0