Solig onsdag med dom bästa

Vi skippade ICA och vi skippade att äta lunch över huvudtaget :P Vi tänkte gå ut och käka på Hörnan men insåg att vi fortfarande var mätta efter mellanmålet så vi gick till XO och fikade istället :) Smakade bra med kaffe i solen på uteserveringen :) Mycket mysigt! När vi var klara gick vi och mötte upp Henriks mamma som var i Åmål och älsklingen åkte med henne hem till Bengtsfors, medans jag fick skjuts upp till mina föräldrar :) När jag kom dit så var Bella och Joline där som satt och målade för fullt :) Bara att sätta sig och måla för egen del också :) Sötnosar! En timme senare kom Jimmie och hämtade barnen och då blev det kramkalas och hej då puss :)












Haft en toppendag och nu ska jag hem till mig igen för att ge Skrållan mat och gosa lite med henne :) Sen ger jag mig ut på en promenad/joggingtur ;P Dom nya skorna är helt underbara :D

CIAO ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0