Söndagsmys

Igår var det lördag och även en lugn sådan :) Vi var ute i skogen i den friska luften, lagade mat, tjötade och tog det allmänt lugnt bara :) 03.30 va Henrik och Robin uppe och gjorde ärtsoppa (?) Haha.. så vi kom inte i säng förens sent i natt med andra ord.. Så jag var lite småseg när klockan ringde 08.45 idag måste jag erkänna.. Skulle med bussen till Åmål så nu är jag här igen :) Är hemma hos mamma och pappa just nu och har precis ätit knäckebröd till frukost :)

 

Nu ska jag ta på mig lite mer kläder och sen ska jag med mina kära föräldrar och grilla korv med min bror + hans familj :) Ska bli roligt att få busa lite med sötnosarna Bella och Joline :) Så himla skönt väder ute idag också, soool!

HA EN FIN SÖNDAG ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0