Sönder

Igår somnade jag i andra pausenLite sällskap, så jag missade hälften :( Aj aj, inte bra! Men jag var jättetrött så jag får kolla på reprisen någon dag istället :)

Idag har jag tränat med Malin och Christer, hem och duschade, gjorde iordning mig lite snabbt och sedan iväg på möte. Nu är jag hemma hos mamma och pappa - snart lunch! Passar på att sitta vid datorn lite för min hemma är ju kaputt! Kommer upp en ruta som står att dator är full i virus. Sen när man klickar på knappen "Ta bort allt" typ, så kommer det upp ett annat fönster istället som erbjuder olika virusprogram som man kan köpa för massa pengar. Nej tack !! Så nu kommer jag inte in nånstans, bara på msn.. För när jag klickar upp internet står det bara att det inte går att komma vidare för att skydda datorn.. BAAHH!



Så vi får väl se hur det blir med uppdatering framöver.. Men då vet ni varför iallafall - datorn vill inte samarbeta riktigt!

PUSS PÅ ER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0