Svårt beslut - men klokast i nuläget

Första lektionen med Studentcompaniet gick jättebra igår och det var skitkul :D Hoppas mina söta tjejer håller med mig för detta kommer bli en rolig termin ;) När jag slutade 21.30 gick jag hem och hämtade cykeln och sen trampade jag hem till mamma och pappa :) Kollade på So you think you can dance, men efter 23.00 nån gång ringde Henrik och sa att han var utanför :) Så han skjutsade hem mig på cykeln (med inge som helst luft i bakhjulet). När vi kom hem blev det duschen, kvällsmat och bara massa mys. Saknat min godis även fast vi sågs i måndags senast :)


Jag på en dansuppvisning för ett tag sen :P

Just nu ligger han fortfarande och snosar i sängen medans jag är uppe och har ätit frukost. Tog ett svårt beslut idag men antar att det är det klokaste i dagsläget. Hade ju visning idag på lägenheten i Karlstad men fick tyvärr skriva och avboka det :( Eftersom jag börjar jobba på Intersport här i Åmål imorgon så känns det inte så smart att skaffa boende i Karlstad när jag äntligen fått ett jobb som jag strävat efter så länge. Så jag stannar kvar här i lilla Åmål ett tag till och jobbar ihop lite pengar och eventuellt flyttar längre fram när jag har en stadigare ekonomi :) Hade aldrig haft råd att betala dubbla hyror med tanke på att det är 3 månaders uppsägningstid på lägenheten jag har nu. Känns fruktansvärt tråkigt när jag väl fått chansen på nånting jag väntat och längtat efter läänge! Men som sagt, jobb går faktiskt före nu. Är överlycklig för det och Karlstad finns ju faktiskt kvar på kartan i framtiden också ;) Tror detta är ett bra beslut iallafall även om jag ångrar mig innerst inne!

PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Lina E

Va kul att du fått jobb Millan :D och känns bra att höra att någon mer stannar kvar i Åmål, känns som alla flyttar här ifrån just nu!

2010-09-01 @ 11:59:55
Postat av: EMILIA

Jaaa jätteroligt verkligen :D haha, jaa ett litet tag till blir jag kvar iallafall ;P

2010-09-01 @ 12:03:48
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: charlin

lägenheter i Karlstad dyker ju alltid upp :) sen måste jag säga att alex är groteskt ful på den där bilden.. hahah

2010-09-01 @ 12:19:38
URL: http://chaarlin.blogg.se/
Postat av: EMILIA

Ja precis :) Han är väl söt där väl? hahah :D tycker inte nån av oss är speciellt snygg när vi precis slängt upp huvudet :D haha

2010-09-01 @ 12:56:54
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: Storbror

Bra beslut. Jobba ihop lite kulor först och sök jobb samtidigt så blir det mycket roligare med en eventuell flytt med lite mer pengar på fickan.

2010-09-01 @ 13:33:47
Postat av: EMILIA

Ja precis :) Känns som ett moget beslut från min sida :D KRAM / lillasyster

2010-09-01 @ 13:46:48
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0