Vacker dag

Under förmiddagen gick jag runt i Henriks myströja och plockade undan lite grejer i lägenheten och diskade, så nu ser det lite mer välkommet ut ;P När klockan närmade sig 13.00 kom Henrik hem igen men var tvungen att ta bussen till Bengtsfors direkt för att jobba. Så jag pussade han hej då och tog en promenad i det fina vädret hem till mamma och pappa :) Mötte Emelie på vägen dit som var ute och gick med söta Noomi - vilket charmtroll :)







Har precis ätit jättegod mat och nu ska jag ut i solen igen och promenera hemåt. Ska nog krypa ner under täcket och vila en stund innan det är dags att förberda kvällens danslektion med mina goa tjejer i Studentcompaniet :)

HA EN FORTSATT FIN DAG ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0