Zumba

Efter lunchen gick det mycket bättreIntersport :) Kom in i det lite mer då och började lära mig kassan ;P Övertygad om att det kommer gå fint imorgon :) Då jobbar jag 11-15.00 ;D Skojigt!

När jag hade jobbat klart stack jag iväg på Zumba som började 19.15! Var inte planerat alls men kände att jag ville göra något annat än att promenera/jogga :) Och det var riktigt kul, insåg att jag hade saknat det ;P Och Elke och Carro (instruktörerna) skötte sig mycket bra !! Absolut inte sista gången jag gick på det :D Tränade även i mina nyinvesterade träningsbyxor :D Riktiga "springtights" som jag så fint kallar det :D Bästa jag köpt på länge, värt varenda krona :)




Nu är jag så trött så jag somnar sittandes snart tror jag. Blir en snabbdusch nu och sen ska jag krypa ner under täcket direkt! Upp tidigt imorgon igen för att träna 9-10.00 och sen några timmars jobb :) Behöver så mycket sömn möjligt :)

DRÖM OM MIG ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0