Busdag

Idag jobbade jag 11-15 och sedan åkte jag hem till min bror Jimmie och hans Liza + Bella och Joline :) Jag skulle nämligen lämna en försenad 5års present till Bella ;P Blev fika och massa, massa lek med tjejerna.. Jag behöver inte skriva så mycket mer utan lägger ut massa bilder istället.. Ni märker när det är Bella och Joline som tagit kort.. Dom är inte så skarpa om man säger så, haha ;P ♥











Bella i sin 5 års present ;P

Jag har massa roliga filmklipp också på tjejerna när dom sjunger.. Hittar på egna låtar och pratar om det ena och det andra ;P Får se om jag hinner lägga ut det ikväll, annars får det bli en annan dag ;P

FASTERS ÄLSKLINGAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0