Träningsförbud?

Mjoo.. Vila tills jag är helt bra i halsen :( ÅH, va tråkigt !! Jag har inte tränat på tre dagar nu och det kryper i hela kroppen. Även fast jag borde ligga hemma och kurera mig nu så gav jag mig ändå ut på en promenad i det varma vädret. Va faktiskt skönt att komma ut och få lite luft :) Fast det är ju storm !! Motvind var det gott om :P Fick bli dagens träning det ;P

Jag var ju på vårdcentralen igårmorse.. Jag vaknade upp och det kändes som jag andades ur ett sugrör för att mandlarna var så uppsvullna :( Så jag kände att det fick vara nog så jag traska iväg och var där prick 08.00 - först av alla ;P Fick sitta och vänta ett litet tag innan jag fick träffa en sköterska och prata med henne. Tog ett halsprov och skickades vidare till en annan sköterska. Sen fick jag vänta igen för att halsprovet skulle bli klart och när det var det fick jag prata med den första sköterskan igen. Hon såg ingenting speciellt utan det var mest irriterat i halsen och det enda var att avvakta och vila.. Va fan ?!? Jag har avvaktat i 3 år snart och jag blir fortfarande sjuk varannan månad typ.. Och det sätter sig alltid i halsen :/ Så jag ska få en tid hemskickad i maj så jag får träffa en doktor för att prata om att ta bort mandlarna.. Jag får lägga på min charm och försöka övertala honom ;P Så nu har jag alltså träningsförbud tills jag är helt bra i halsen :( Äta vitaminer och ta det lugnt! Fan va tråkigt :(




Tycker inte om väntrum med sjuka människor..

JAG VILL TRÄNA !!


Kommentarer
Postat av: charlin

det är du och jag på läktarn ikväll då babygirl!

2011-04-07 @ 16:38:59
URL: http://chaarlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0