Hej mina vänner

Orkar tyvärr inte skriva något större eftersom det börjar bli sent och jag är fortfarande hemma hos mamma och pappa..

 Men iallafall.. igår så gick jag upp tidigt för en powerwalk i mina Reebook Easytone skor och dom funkar fortfarande lika bra ;) Var på Team Sportia hela dagen och när jag kom till Åmål så kom min älskade pojkvän hem till mig och vi gjorde pannkakor till kvällsmat :) Smakade jätte, jättegott !!

 


Imorse ringde klockan redan vid 06.00 och då gick jag upp och satte på kaffekokarn och kröp ner brevid Henrik och snosa en kvart eller så innan vi steg upp :) När han åkte hem för att jobba så drog jag ut på den dagliga morgonpromenaden :) 10.05 rulla jag iväg till Säffle och Team Sportia även denna dag :) Va in på Kappalh och köpte mig svarta tights eftersom det är hål i skrevet på mina. Hittade även en jättesöt tröja som föll mig i smaken.. Strl: 44/46 var det på den och det var även den minsta storleken :D haha.. Kommer antagligen gå och spana in den varje dag nu när jag är mittemot ;P VILL HA !! Så himla fint med vitt, genomskilnigt och stort!





Nuu måste jag verkligen gå hem !! Kommer vara jättetrött imorron när klockan ringer.. Och jag SKA ut och gå varje morgon, det har jag lovat mig själv ;)

PUSS PÅ ER SÖTNOSAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0