Gårdagen - Liseberg

Igår blev jag upphämtad av familjen Francisco och vi åkte mot Liseberg :D Manuelas lillasyster hade fyllt år och fått i present att få åka dit och framförallt kolla på Eric SaadeLotta på Liseberg :) Vi hade tänkt att ta plats direkt vi kom dit men då var det ju in till sittplatserna och det var redan massa folk som köade så det skippade vi direkt.. Men vi gick över på andra sidan dammen och ställde oss vid räcket så vi såg bra ändå ;)

Då vi inte passade platserna så åkte jag och Manuela Lisebergsbanan, Balder och avslutade med den nya Atmosfear ;D Jag lurade med mig Manuela och hon blunade under hela åkturen, haha.. Stackarn :D jag skulle lätt kunna åka den igen men för henne var det en nära-döden-upplevelse som hon sa :D haha.. Fyyy, vi skrek bara rätt ut heeela vägen ner, haha.. Läskigt !!

Lotta på Liseberg var hur bra som helst :) Dom som uppträdde var Tomas Ledin, September, Thomas Pettersson och Eric Saade då :) Alla körde sina hits och det var ett jävla drag där vill jag lova :) Publikrekord och hela marken gungade om man stod still :P


Hade en toppenbra dag igår :) Vädret höll i sig hela dagen förutom den lilla skuren som kom när vi stod i Balderkön :) Men annars så! Kan inte klaga på nånting ;) TACK för att jag fick följa med !! :))

LISEBERG! ♥

Kommentarer
Postat av: Fia

Härligt att ni hade en sådan bra dag!! <3

2011-08-09 @ 13:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0