Händelserik dag

Var en bra dagjobbet idag förutom en liten incident som hände nån timme innan stängning.. En kille som var påverkad av både det ena och det andra snodde med sig grejer och sprang.. Jag tog bakvägen och jag tror aldrig jag varit ute ur butiken så snabbt.. Här snackar vi älgkliv asså, haha jisses.. Adrenaliiin !! Vi fick iallafall tag på honom! Jag gick tillbaka och ringde polisen så de tog hand om honom sen.. Vilken idiot!






Nåja, när jag hade slutat cyklade jag hem till mina föräldrar för att kolla på SYTYCD och bara slappade :) Åt nybakat bröd som pappa gjort tidigare idag och lite fredagsgodis :) Lugn och skön myskväll :) Blir duschen nu och sedan natti.. Imorgon blir det jobb 10-14 och sedan tar jag tåget direkt till Karlstad och min Lina :) ♥


GOD NATT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0