Heej !! :)

Har faktiskt glömt bort å skriva :O Helt ärligt så sitter jag inte så jättemycket vid datorn och på kvällarna har jag inte orkat :P men nu tar jag en paus från mitt läsande i solen och uppdaterar lite snabbt ;P Ska försöka bli bättre!

Såå, vad har hänt sen sist? Blivit många fina dagar ute i solen, många vääligt lyckade utgångar (några i Karlstad b.la), badat, grillat, åkt båt,  firat midsommar, vart på studentfirande i efterskott för Sebastian, gjort mina sista praktikdagar på Team Sportia och förra veckan började jag jobba på Intersport ;D Så det rullar på och jag är glad och mår toppenbra !! ;)

Karlstad:









Midsommar:











Sommarkvällar, jobb, båtturer osv:



















Sådär mina söta vänner, nu har ni fått en liten inblick i mina senaste veckor ;P

SOMMAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0