Fin dag

Mötte upp Emelie imorse 7.30 för en timmes promenad :) Börjar känna av i benhinnorna nått så fruktansvärt men det gick över när vi hade fått upp värmen som tur var :) Sen blev det kaffe hemma hos henne samtidigt som vi satte oss och sola :) Mycket härlig morgon!



Sen så har jag vart på två möten idag så därför kunde jag inte åka till Team Sportia, så nu har jag en veckas ledighet :) Jag klagar inte ;) Har legat och solat resten av dagen och solen har brännt lite på min kropp ;P Är hemma hos mina föräldrar nu och min faster och hennes sambo kom precis hit med deras husbil och blir kvar några dagar.. Så ikväll blir det rosé och grillat med dom ;) Men först - glass med mina tjejer på Marinan :)

SOMMARVÄRME ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0