God morgon onsdag

Mötte upp Emelie 07.30 för en promenad i den härliga morgonsolen :) Vi fick t.om se en biljakt, haha.. Vi hörde blåljusen komma närmare och då kommer en bil i full fart som dom kör efter.. Haha, lite roligt ;P Så nyfiken man blir!

Vaknade av ett sms av fröken Westlund imorse: Ge mig EXAKT var du har i dina smoothies.. Frysta jordgubbar, banan, fil el naturell yoghurt.. Linfrön skiter jag i... men hur mycket av varje??? Så detta är just for you my friend ;P

Tina jordgubbar i micron


Ha i en banan


En skvätt fil


Mixa och ha i lite apelsinjuice så det inte är så tjockt och sen - DRICK! ;)

NÖJD NU FIA? :D ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha TACK Millan - Du vet hur man blir glad Du ;)



PS! Ni regnade väl inte bort på promenaden väl???? DS!

2011-06-08 @ 09:44:50
Postat av: EMILIA

Hihiiii ;D



Nejrå, vi hann preciis komma in från promenaden när det började regna! Solen sken när vi gick ;D

2011-06-08 @ 09:57:01
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: Fia

Smoothi är de bästa till frulle, kolla in min på min sida också. Riktigt god. : ) Miss you <3

2011-06-08 @ 10:31:34
Postat av: Emelie

Vadå 08.30? 07.30 om jag får be....hahaha

2011-06-08 @ 19:15:58
Postat av: EMILIA

Håller med dig Fia ;P



Haha ojrå, jag ändrade direkt ;D

2011-06-08 @ 19:21:36
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0