Vilken överraskning!

Titta va jag fick av min faster Ditte och Hans :D Ett litet rött paket! Mycket välkommet måste jag säga ;P TACK! Vi har suttit i solen och pratat en himla massa och druckit rosé, så roligt att dom är här och hälsar på i några dagar :)




Vid 17-tiden mötte jag upp Manuela och Emelie och cyklade till Marinan för att ta en glass! (Okej, Emelie åt smörgås istället) Va jättemysigt att träffa mina favoriter och prata av sig lite ;P Vi fick självklart inte nog så ska hem till Emelie ikväll för lite BB-mys och bara va :) Jag ska bara käka först! På menyn ikväll blir det grillat med familjen! Sitter och dricker rosé nu och känner hur det börjar lukta grill.. Jag har precis fixat salladen så nu kurrar det i magen :)




HA EN FORTSATT FIN KVÄLL & NJUUUT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0