Det är inte sant..

Va fan.. Nu blir jag ledsen på riktigt :( Va är det med denna förbannade snön? Jag blir tokig !! Igår tog jag bussen till Henrik och då hade jag skinnjacka och converse.. Va lite föör kallt att åka hem i det idag men va gör man inte. Synd att vädret ska ändras så mycket på knappt ett dygn :( Men men..

Åkte som sagt till min babe igår :) Vi drog på oss träningskläder och stack ut i solen på en joggingrunda :) När vi kom tillbaka blöta och leriga om fötterna var vi i gymmet och kämpade på där också ;P En timmes träning - lovely ;) När vi kände oss nöjda blev det duschen och sen åkte vi och handlade lite kvällsmat och hyrde film :) På kvällen blev det avokado, ägg och kesoröra ;) Smakade mycket bra :)




(Henriks hemmagym :)

Imorse tog jag mig en ordentlig sovmorgon medans Henrik knalla upp vid 07.00 för att jobba :P Gjorde inget speciellt under förmiddagen, åkte hem 13.05 :) Så nu är jag hemma hos mamma och pappa även fast dom inte är hemma.. Fanns soppa kvar sa mamma så jag hoppade av bussen här ;P Hon hade gjort soppa på gårdagens kräftstjärt/chilisås, eller va man ska kalla det.. fast idag hade hon även slängt i räkor, ärtor och lite mer grönsaker.. Och jisses va det smakade bra ;)




Nu ska jag förbereda lite inför kvällens danslektion med Studenterna :)

HAVE A NICE DAY ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0