HEEJ !!

Haha min blogg är död :( Bara 4 stycken som hittat hit idag.. Inte konstigt med tanke på att jag inte skrivit sedan den 3e december.. Helt galet jag vet, men jag har fortfarande inte lämnat in min dator på lagning av ren lathet.. Men nu satt jag och läste igenom min blogg lite och blev väldigt sugen på att börja igen.. Så jag får ta tag i detta och sätta igång med skrivandet igen :) Så roligt att gå tillbaka och läsa vad man gjort osv. Och nu när våren/sommaren närmar sig med stormsteg så är det roligt att skriva om allt roligt man gör :)

Jobbar fortfarande på Intersport men är bara timanställd så det blir tyvärr inte många timmar i veckan :( Inte några alls ibland.. Så jag tar vara på de dagarna jag får ;) Men jag har dock fixat praktikplats på Team Sportia i Säffle som jag strax ska börja på :) Kommer blir kanonkul och jag hoppas det leder till en anställning längre fram ;D

Här får ni bilder från idag när jag satt i Säffle och väntade på bussen - i solväggen med en kopp kaffe :) UNDERBART!



Ser att mitt hår ser ut som en risbuske så jag sitter just nu med färg i det :) Ska alldeles strax skölja ur det och sen ska jag hem en snabbis innan jag åker till min fina pojkvän Henrik :) ♥

WELCOME BACK !!


Kommentarer
Postat av: victoria

ååh, kul att du börjar blogga igen :) & grattis till praktikplatsen, kände på mig tt du skulle få den hihi :D kram!!

2011-03-26 @ 19:32:36
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se
Postat av: EMILIA

Tack så mycket sötnos :D Känns jättebra! Kraam !!

2011-03-27 @ 16:15:53
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0