It´s a beautiful day

Dagen startades med ett gulligt sms från min underbara älskling :) Då blev jag glad i hela magen och blev genast mycket piggare ;) Hoppade upp ur sängen och drog igång med städningen :) Diskade, dammsög, plockade med allt möjligt och vädrade :) Rensade i kylskåpet och gjorde det rent och fint där inne också och när jag höll på och torka av en glasskiva så gick den sönder :( Jäkla skit, hoppas ingen märker det när jag flyttar därifrån ^^



När jag kände mig nöjd för denna gången så kom mamma och pappa och hämtade mig och Skrållan :) Suttit ute en liten stund i solen och Skrållan tyckte det var så härligt såå ;P Minja ville också vara med på ett litet hörn :)




Nu har vi precis ätit lunch och idag bjöds det på bandspagetti med kräftsjärtar i chilisås.. Mmmm, va gott det var! Längesen jag åt sån god mat ;) Mammas mat är verkligen bäst :))


(Ooootroligt gott)

Runt fyra tar jag bussen hem till Henrik :) Vi har bestämt att vi ska träna idag ;P Så nu har jag packat ner joggingskorna och löpartightsen för ikväll ska vi röra på dököttet ;P Blir antagligen en liten joggingtur och sen vara i deras hemmagym ;P Får bli dagens träning det :)) 

HA EN FIN DAG ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0