Jobbat

Va jätteroligt att hoppa in och undervisa vuxengruppen i disco igår ;) Dom var laddade till tusen och vi körde på en timme ;P När jag kom hem så var Henrik hemma hos mig, vi kollade på tv och bara kramades :)



Idag blev det jobb på Intersport mellan 12-18 :) Mycket roligt och det blir även imorgon också samma tid ;) Lovely! När jag hade slutat blev det promenad hem till mina kära föräldrar för lite kaffe :) Är fortfarande kvar men ska alldeles strax knalla hemåt innan klockan blir för mycket :) Lilla Skrållan är nog hungrig :)



(Fina Minja)

Nååja, vet inte vad jag ska tillägga mer? :) Finns inte mycket mer tror jag.. Det får duga för den här gången så kanske jag skriver imorgon igen efter jobbet :) Låter väl bra?

PUSS SÖTNOSAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0