Sunny day

Imorse tog jag mig en liten sovmorgon eftersom jag började jobba 12.00 :) Jag och Skrållan låg och kramades i sängen en bra stund innan jag gick upp och tog mig en låång dusch :)



Sen blev det som sagt jobb 12-18.00Intersport :) Inte många själar som var inne idag tyvärr men.. Vi kämpade på och gjorde allt annat välbehövligt :) När jag hade slutat cyklade jag hem till mamma och pappa :) Hoppade upp på crosstrainern och trampade i 35 minuter! Va mycket skönt :) Känns bra att jag kommit tillbaka till ett "bra tänk".. Nån slags träningsform varje dag är faktiskt ett måste :)

Nu har vi precis avnjutit några koppar kaffe och knäckebröd till kvällsmat :) Ska strax cykla hemåt igen, Skrållan saknar mig I guess :) Jag återkommer väl imorgon igen antar jag ;P 

 




CIAO ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0