Fiskekväll

Igårkväll vid 17.30-tiden åkte jag med till Säffle och fiskade med samma gäng som i lördags :) Började lite "smått" med en 4kg´s gädda och jag utbrister "DET VA DEN STÖRSTA JAG NÅNSIN SETT SÅ NÄRA".. Ändrade mig rätt snabbt när Andreas lite senare drog upp en annan gädda på runt 10kg.. "Okej, DET va den största jag sett".. Haha, fyfan vilka odjur :P Hade iaf en riktigt härlig kväll på sjön i kvällssolen :)
















 

Vet inte vad som hände med min mobil nu :( Dom bästa korten på gäddan ville inte läggas in på datorn och nu går det inte ens att föra över över huvudtaget längre.. BAH! Teknikens under säger jag bara.. Får se om det går imorgon, då ska jag lägga ut fler bilder på det äckliga monstret ;P Så fler kommer, stay tuned ;P

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0