Helgen

Igår kom Andreas och hämtade mig 09.30 och vi åkte ut med båten på Vänern direkt med hans kompisar :) Hade en helt underbart fin dag på sjön :) Dom fiskade och jag satt mest brevid och solade ;P Vi drack öl och vin och lyssnade på musik och hade det allmänt härligt :) När det var lunchdags åkte vi in till en ö och grillade korv på en brygga som va där :) Ahh det var en helt perfekt dag med andra ord :)














När vi kom tillbaka till land runt 14.30-tiden så åkte jag hem och duschade och fixade iordning mig lite snabbt och sen kom Sara och Claes och hämtade mig och vi åkte hem till Claes :) Vi förfestade med vin, öl, kortspel och lekte Jag har aldrig ;P Vi hade det riktigt trevligt hela kvällen och vi tog taxi in till stan.. Först en sväng in på May run men vände snabbt och knalla vidare till XO istället :) Jag kom hem relativt tidigt och somnade nöjd efter en helt underbar lördag :) 

SOMMAR & SOL ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0