Karlstad

Är för tillfället i Karlstad just nu hos min älskade syster :D Åkte hit igår redan vid 14.00! Igår käkade vi tacos och drack rosé, kollade på tv och avslutade kvällen med att kolla på konsert med Lady Gaga på 1an.. Vilken brud, så jävla grym ;D

Nu är det lördag och klockan är strax efter 08.00! Blir frukost nu snart och sedan fixa iordning oss lite :) Eller Lina liite mer, hon ska iväg och plåtas nämligen ;P Fick förfrågan att modella lite jag också men jag känner mig inte pigg på det idag, haha ;P Får bli en annan gång istället :)  

Ikväll blir det utgång så det står härliga till ;D Vi är nog överladdade inför kvällen, började redan igår! Hahah, så det ska bli riktigt kul =))


Jag som 50tals-brud & Lina som en bellydancer ;P

Ha en fin lördag för det ska vi ha ;D

HAPPY ♥


Kommentarer
Postat av: läsare

enligt din blogg ska du vara påväg mot varmare breddgrader nu ?? :)

2011-05-14 @ 17:31:39
Postat av: EMILIA

Stämmer bra men är inte tillsammans med killen längre så den blev avbokad.. Åker med mina tjejer efter sommaren istället ;P

2011-05-16 @ 20:18:40
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0