Det var det..

Då vart det måndag igen då :) Haft en bra dag på Team Sportia :) Fick finbesök av älskade Sofia Sjöholm också :D Hon och hennes Anders kom och överraska mig utan förvarning! Var jättekul att träffas och få kramas lite :) miss u!

Nåja, i lördags blev det ju utgång :) Träffade ett härligt grabbgäng och som jag drack lite med och sedan drog vi till XO :) Härja runt där litegrann och sen avslutades kvällen på bästa sätt :)





Igår tog jag det lugnt hela dagen :) Sov ganska länge och sen begav jag mig ut på en cykeltur i regnet hem till mamma och pappa för att äta middag :) Vaknade till när jag cykla iaf vill jag lova, det var inga fel alls ;P På kvällen kl 18-19.30 var det dags för sommardansen och träääning! Lika kul igår, Emelie är bara bäst helt enkelt ;)



KANONBRA HELG ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

<3

2011-05-23 @ 23:16:52
Postat av: Fia

Sötis! Jätte kul o träffa dig med. Så duktig på jobbet så! <3 SES snart! Puss <3

2011-05-24 @ 07:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0