Ny vecka!

Vid 15-tiden igår kom min snälla bror Thomas och hämtade mig och jag åkte hem till Åmål med han. Skönt att slippa buss/tåg :) När jag kom hem slängde jag mig i sängen och powernapa en timme ungefär och sen laddade jag om batterierna för sista dansträning med vuxengruppen som jag undervisar :) Det gick kanon - TACK goingar för denna gången :) Känner på mig att det inte var den sista ;P ♥


En av mina danselever ;D

Idag har jag vart på Team Sportia och dagen gick jätte, jättefort :) Kan bero på att jag trivs så himla bra kanske ;P När jag kom hem gosade jag med min kissekatt Skrållan som hade saknat mig :) Råkade somna framför tv:n men när jag vaknade tog jag cykeln och kila bort till mamma och pappa i regnet :) Blev kaffe när jag kom fram och nu sitter jag bara här :) Ska nog snart cykla hemåt!

Ha en fortsatt bra kväll !!

CIAO BELLA ♥


Kommentarer
Postat av: gabbi

ojoj, mästerfotograf? ;) eller kanske henry som varit i farten igen! haha :D

2011-05-19 @ 19:34:34
Postat av: EMILIA

HAHA, såklart det var Henry som var i farten :D Åhh va roligt, ja kan skratta åt det än! hahah

2011-05-20 @ 19:52:09
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0