Nyklippt

Idag gick jag upp 06.30 som jag alltid gör och knalla ut på min dagliga morgonpromenad. Kände att jag blev helt yr och konstig så när jag kom hem prova jag febern och det visade sig att jag hade det :/ Så jag fick stanna hemma idag och krypa ner i sängen igen.. Sov precis hela dagen! Sov, sov, sov så jag sov nog bort febern för på eftermiddagen kände jag mig bättre. Tur det, för kl. 17:45 hade jag klipptid hos söta Emma :) Och vi klippte en hel del faktiskt.. Men det känns toppenbra :) Kortare och mycket fräshare !!



Syns dåligt men vi tog iaf minst 1dm :)

Nu ska jag alldeles strax hem och krypa ner i sängen (igen). Undra om jag kommer somna? Har ju sovit en himla massa idag :/ Men men, vi får hoppas på det bästa ;P

CIAO ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0