Senaste..

Här kommer lite kort från de senaste dagarna :) Har inte kunnat lägga in bilderna från mobilen eftersom det krånglar (igen).. Men nu så, here we go :))


Jag & Skrållan myser :)


Teckning ja gjorde till min syster -06 :P



Bara för att jag har snyggaste syrran EVER



Fredagsmys i Karlstad


Lina blir stylad till plåtning


Utgång i lördags


Hemsk löpsedel i Säffle :/

IDAG:


Imorse på bussen påväg till Team Sportia :)



Shoppa loss - oversize tröja för 50:- på rean ;P haha

Världens bästa mamma fyller år idag så därför har vi kalasat för henne :) Bilder kommer i nästa inlägg !!

PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Fia

Väldigt fina bilder. : ) och Åhhhh va jag gillar den vita tröjan! <3

2011-05-27 @ 07:39:40
Postat av: EMILIA

Taack :D Jag har en svart och rosa nu också ;D

2011-05-27 @ 08:48:20
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0