Kompisdag

Började dagen i Säffle mindre bra när jag stod i kön på Coop.. Alldeles för lång för min smak för bara ett äpple.. Stod där säkert i minst 10 minuter men ändå rörde sig inte kön nånting. Men "Plötsligt händer det", killen öppna en ny kassa och jag rusar dit och blir först ;)



Sen rulla dagen vidare på Team sportia :) På lunchen träffa jag Challe, Sarah och Oscar och tog en fika på Mc´donalds ute i värmen. Mc´flurryn smaka inte skit asså ;P Frågade om dom kunde komma upp varje dag och fika med mig och prata skit på min lunch, va ju så mysigt ;P Nåja.. Strax efter 16.00 mötte jag upp mamma för en liten tur inne på Kappalh :) Jag såg en jättefin långklänning jag blev sugen att köpa, men nånting gjorde så jag skippade det.. Får nog in och prova den igen för den ser ju så fin ut på bild iallafall :)





Ska jag eller ej??

När vi kom tillbaka till Åmål igen så mötte jag upp Manuela och följde med henne till Intersport. Hon fixade nämligen sulor till hennes skor och köpte även nya joggingskor :) Skorna invigde hon på våran promenad/löprunda i Örnässkogen (som vi lyckades röra bort oss i). Men det blev iallafall en bra bit på en timme :) HÄRLIGT!




När jag kom hem till mina föräldrar stod det kaffe och jordgubbar framdukat på TVrumsbordet och det var bara att hugga in ;D Såå gott! Hade saknat färska gubbar märkte jag ;P



KANONBRA TISDAG ♥


Kommentarer
Postat av: Sis

Röra bort er i Örnässkogen? Hmmm... host host jag säger inge mer ääään - "det märks att vi är SLÄKT!!" ;D hahahaha!!

2011-06-01 @ 20:38:36
URL: http://liinasliv.blogg.se/
Postat av: EMILIA

Hahaha, eller huur !! Jävla massa småvägar överallt ju så man visste inte vart man va till slut ;P

2011-06-02 @ 09:54:59
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0