Hej hopp

Hej och hå mina kära vänner! Nu va det längesen jag uppdaterade, men det har krånglat med mobilen när jag ska föra över kort så jag har inte brytt mig om att skriva då.. För jag vet själv att det är korten man kollar på mest istället för att läsa ;P Så därför lägger jag upp mina senaste bilder :) Enjoy !!


Träning med mina brudar


Nu är sommaren här, då får jag blåmärken överallt..




En regnig dag


Blommor jag fick av mamsen när jag behövde muntras upp :)


Skrållan däckade på mig




Lite egentid med brorsdottern Bella! Vi köpte glass och hoppade studsmatta :)


Myskväll hos mina föräldrar

Det var den senaste veckan det :) Skriver om helgen alldeles, alldeles strax :)

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0