Mycket fin söndag

Kvällen igår var sjukt rolig :D var på Hörnan en sväng först och sen gick vi vidare till XO där vi svängde på våra lurviga ;P Kvällens minus var dock att någon dåre tog min älskade vinterjacka !! :( Så jag fick gå hem i kortärmat.. Får se om den kommer till sin rätta imorgon, men känns som hoppet är långt borta just nu! Men men :P

Söndagen kunde inte bli bättre :) Fina syster yster och hennes Jocke kom och hämtade mig och vi åkte hem till Thomas, Paola och Tilde för att hälsa på och kramas lite :) Jätteroligt och mysigt :) ÄLSKAR min fina familj! Mår som bäst när jag har dom runt omkring mig!











Och lilltjejen blir bara goare och goare för varje dag som går :)

KÄRLEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0